تلافی کردن کارهای بد دیگران خوب با بد!!!

تلافی کردن کارهای بد دیگران برای سلامتی زیان بار است.


نتایج تازه ترین تحقیقات دانشمندان المانی و بلژیکی نشان می دهد حس انتقامجویی ممکن است شیرین باشد ولی برای سلامتی فرد ضرر دارد و موجب لطمات روحی می شود 


پژوهشگران دانشگاههای بن و ماستریخت اعلام کردند نتایج مطالعه بر روی حدود بیست هزار داوطلب نشان می دهد افرادی که به دنبال تلافی و انتقامجویی هستند به سلامت خود لطمه می زنند و در مقایسه با دیگران ، ادمهایی بدبخت تر و غمگین تر هستند . 

به گزارش خبرگزاری المان این تحقیقات همچنین نشان می دهد افرادی که بشدت دوست دارند کارهای بد دیگران را در حق خود، تلافی کنند دوستان کمتری دارند و در مقایسه با دیگران از زندگانی خود کمتر لذت می برند و چندان ادمهای راضی نیستند . 


در این مطالعه از افراد داوطلب پرسیده شد تا چه اندازه دوست دارند به مهربانی دیگران یا بالعکس توهین و اهانت دیگران پاسخ دهند و اقدام طرف مقابل را تلافی کنند . به گفته پژوهشگران در جمع بندی نتایج معلوم شد هر دو نوع تلافی مثبت و منفی در میان مردم المان رواج دارد.

نکته طلایی!!!

یادتان باشد که در پنیر ماده ای به نام تیرامین وجود دارد که اگر در مغز جمع شود، باعث کند ذهنی می شود. البته این ماده توسط یک نوع آنزیم موجود در بدن انسان می تواند تجزیه شود، ولی این آنزیم تا حد مشخصی فعال است. برای فعالیت بیشتر این آنزیم باید میزان مس را در بدن زیاد کرد و این کار با خوردن گردو که حاوی مقداری مس است، انجام می شود. به همین دلیل در متون دینی، خوردن گردو به همراه پنیر توصیه شده است.


زنان و مردان در چه سنی بیشترین لذت را از رابطه جنسی می‌برند؟

بالاترین نقطه لذت جنسی‌‌شان دست پیدا می‌کنند.

زنان و مردان در چه سنی بیشترین لذت را از رابطه جنسی می‌برند؟

تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنان خیلی زودتر از مردان به بالاترین نقطه لذت جنسی‌‌شان دست پیدا می‌کنند، به طوری که برخلاف باورهای قدیمی که سن اوج لذت جنسی را برای زنان ۳۵ سالگی و برای مردان ۱۸ سالگی می‌دانستند، این مقدار برای زنان و مردان به ترتیب ۲۶ و ۳۲ سال است.

مجله فاکس نیوز گزارش می‌دهد، بنا به تحقیقات انجام شده روی ۱۰۰۰ بزرگسال، زمانی که یک فرد بکارت‌اش را از دست می‌دهد، با زمانی که رضایت جنسی برایش حاصل می‌شود یکی نیست. اکثر زنانی که مورد بررسی قرار گرفتند بکارتشان را در ۱۶ سالگی از دست دادند، یعنی ۱۰ سال پیش از آنکه به اوج لذت جنسی برسند (بنا به ادعای خودشان) و مردان به طور میانگین در ۱۷ سالگی.

تریسی کاکس، متخصص روابط جنسی، ‌گفت: «به نظر معقولانه می‌آید که زمان زیادی طول بکشد تا افراد بتوانند بالاخره بهترین رابطه جنسی‌شان را تجربه کنند، چون مانند اکثر چیزهای دیگر، رابطه‌ی جنسی هم با تکرار بهتر می‌شود. از طرفی یادگرفتن طریقه‌ی کنترل ارگاسم برای مردان و درک پیچیدگی‌های سیستم جنسی زن، زمان می‌برد.»

(منبع:Yahoohealth)

ارتباط مشکلات زناشویی با داروهای ضد افسردگی را می شناسید؟

ارتباط داروهای ضد افسردگی با مشکلات زناشویی

مشکلات جنسی‌ای که با داروهای ضد افسردگی در ارتباط هستند شامل موارد زیر است:

- ناتوانی در شروع و یا لذت بردن از رابطهٔ جنسی و زناشویی

- اختلال نعوظ در مردان

- کاهش میل جنسی

- عدم توانایی در رسیدن به لذت جنسی

- درمان مشکلات جنسی مرتبط با افسردگی

راه‌هایی برای مدیریت مشکلات جنسی ناشی از دارو‌های ضد افسردگی بدون اختلال در فرایند درمان افسردگی وجود دارد. ممکن است پزشک شما داروهای ضد افسردگی جدیدی را برای شما تجویز کند و یا ممکن است داروهای دیگری را تجویز کند که به صورت همزمان با دارو‌های فعلی مصرف کنید. اگر پزشک شما در مورد مشکلات جنسی شما مطلع نباشد نمی‌تواند برای درمان آن اقدامی بکند لذا با پزشکتان در مورد مشکلات جنسی خود، بی‌پرده و راحت حرف بزنید. حتما پزشکتان در مورد وضعیتی که در آن قرار دارید به شما کمک می‌کند.

از آدم‌های منفی‌نگر دورباشید....

از انرژی منفی دوری کنید...

برای افزایش انرژی درطول زندگی، متخصصان پیشنهاد می‌کنند که تاحدامکان ارتباط خود را با افرادی که انرژی مثبت دارند و این انرژی را به شما هم می‌دهند، بیشتر کنید و برعکس از افرادی که منفی‌نگرند یا به عبارت دیگر انرژی منفی دارند، بپرهیزید. البته دربعضی شرایط، شما نمی‌توانید از آدم‌های منفی دوری کنید. مثلا اگر رئیس بداخلاق و تندخویی دارید که همیشه درحال شکایت و انتقاد از دیگران است، خب مجبورید ‌‌او را تحمل کنید؛ اما قدرت افراد منفی، فراتر از این است که ‌فقط موجب بدخلقی شما شوند، بلکه این‌گونه افراد نقش مخرب دارند و حضور‌ آنها درکنار شما، باعث ایجاد استرس، تشویش و عکس‌العمل‌های دیگر از سوی بدن شما می‌شود و این درحالی است که استرس بزرگ‌ترین دشمن انرژی است و به مانند آتشی است که آدرنالین را می‌سوزاند و وقتی‌ این اتفاق بیفتد، شما از انرژی تهی خواهید شد. برای بررسی آثار منفی افراد برسطح انرژی خود، به احساسات خود زمانی که درکنار آنها هستید توجه کنید؛ اگر پس از چند دقیقه احساس خواب‌آلودگی کردید یا متوجه پایین آمدن ناگهانی سطح انرژی خود شدید، این نشانه‌ها به شما هشدار می‌دهند. پس اگر فردی شما را واقعا عصبی می‌کند و شما حتی احساس تهوع، گیجی یا سردرد می‌کنید، بدانید آن فرد، دارای انرژی منفی است و به این نکته توجه داشته باشید که احساسات واگیردار هستند و قابلیت انتقال به افراد دیگر را دارند.